Fashion, Beauty, Style & Health
fashionadviser
FRIZURE
Nema zapisa.
Blog
nedjelja, siječanj 28, 2007
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Nedjelja! Savršen dan za bavljenje fizičkom aktivnošću. A trčanje toplo preporučam svima koji su nakupili koji kilogram viška tijekom zime i blagdana i naravno svima ostalima kako bi održali dobru tjelesnu kondiciju i dobar izgled. Vrlo velika prednost trčanja je ta kaj možete trčati bilo gdje, besplatno je i ima naučinkovitije efekte na organizam. Također, trčanje poboljšavanja stanje vašeg srca, pluća i čvrstoću kostiju, ali isto tako može opteretiti zglobove pogotovo ukoliko se trči na tvrdoj površini poput asfalta.

Prije početka trčanja potrebno je zagrijavanje. Počnite s hodanjem, rastezanjem i laganim trčkaranjem. Zadržite razinu trčanja na kojoj niste uspuhani, inače usporite. Za početak trčite nekih 10 minuta svaki drugi, treći dan, s time da nemojte povećavati intenzitet za više od 10 % tjedno. Pri završetku usporavajte i nastavite s hodanjem dok se puls ne smiri, te se na kraju istegnite.

Vrlo je važno imati udobnu odjeću, par udobnih tenisica i pamučnih čarapa. U vrlo hladne dane, koji nam kako se čini predstoje, gubitak topline kroz glavu i ruke zahtijeva toplu vunenu kapu i rukavice. Preporučam Nike o čijoj ću novoj sportskoj kolekciji ispričati nešto sutra.

Ovo je bilo poprilično lako napisati, također će biti vrlo lako pročitati a velika većina će  i dalje ostati zavaljena u fotelji pa ovaj tekst baš i nema smisla. Entuzijazam je stoga najveći problem kod trčanja. To nije aerobic kojeg ste uplatili pa vam je žao novaca i ne želite propustiti termin koji je također zadan što je isto jedna od prednosti. Trčanje niste platili i možete krenuti kad hoćete. Zato je samodisciplina vrlo važna. Kao prvo nemojte čekati ponedjeljak ili početak slijedećeg mjeseca kako bi počeli. Počnite danas! Vrlo je zgodno trčati u društvu, pa ste jedan drugom motivacija. I ukoliko vam se baš neki dan ne da partner vas može povući i nagovoriti. Na početku ćete definitivno razmišljati koliko ste umorni, kako dišete i kako vas boli slezena. Nakon određenog vremena trčanje bi trebala postati automatska aktivnost o kojoj ne razmišljate, te postaje toliko uobičajeno i zapravo jedan oblik meditacije prilikom koje možete smireno razmišljati o nekim stvarima pa čak i rješavanju problema. Ja sam čisti primjer. Od osobe za koju je trčanje predstavljalo jednu od najdosadnijih fizičkih aktivnosti došla sam do faze kad bi me pekla savjest ukoliko ne bi odradila svoj trening. Sretno!

fashionadvise @ 16:56 |Komentiraj | Komentari: 0
Books on Amazon.com
Nema zapisa.
Google
Google
 
Ostvari zaradu na blogu
Arhiva
« » vel 2018
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
OGLAS-PREVOĐENJE

USLUGA: Prijevodi sa engleskog na hrvatski i sa hrvatskog na engleski jezik. Kartica teksta podrazumijeva 1800 kompjuterski obračunatih znakova s razmacima.
CJENIK:
1 kartica regularnog teksta: 60 HRK
1 kartica poslovnog teksta : 80 HRK
KONTAKT:
e-mail: prevoditelj@net.hr
tel: 091-6234-005

Anketa
Koja vas tema najviše interesira?








SAVJETI DANA
Brojač posjeta
379090
Index.hr
Nema zapisa.